להרוויח כסף בעזרת הגדלת התנועה לבלוג שלך

להרוויח כסף דרך בלוג או דרך נכס דיגיטלי

איך להרוויח כסף דרך בלוג או אתר אינטרנט הנקרא נכס דיגיטלי מניב – עשיתי מחקר מקיף בזמן האחרון והגעתי למה שאני מאמין שהוא בעצם הסוד של יצירת התנועה באתר. בהתחלה רציתי לומר "סוד נסתר" אבל בעצם הוא לא נסתר אם אתם יודעים איפה לחפש.
מחקר על מילות מפתח של סודות התנועה:

כשמדובר בשימוש במנועי חיפוש יש שתי דרכים כדי להגביר את התנועה לאתר שלך ובעצם להרוויח כסף: PPC או SEO.

PPC היא דרך מהירה כדי להגביר את התנועה לאתר שלך, אבל זה עולה כסף. אתה עוצר את זרם הכסף, זרם המבקרים באתר שלך נעלם. זוהי דרך טובה, אבל אתה חייב לעקוב אחר ההחזר הכספי על ההשקעה שלך, וזה אומר שאתה צריך לדעת כמה עולה מבקר באתר שלך וכמה הוא שווה לך.

אתר זה כרגע לא משתמש ב- PPC בכלל. אני אוהב SEO יותר, כי זה כמו להשקיע בנדל"ן. ברגע שאתה מקבל את מילת המפתח שלך לדף הראשון של גוגל זה פשוט להישאר שם, נותן לכם זרם קבוע, צפיות של מבקרים כל יום. הרבה יותר קל למשוך מבקרים באופן קבוע, כי האתר כבר בדף הראשון של גוגל.

עוד כתבות באתר קאשיו זירת המומחים :

ישנם שני פרמטרים שאתה צריך לבדוק: חיפושים לחודש ותחרות SEO.

רמז: מספר החיפושים לחודש אינו מספר המבקרים שאתה הולך לקבל. בממוצע, המקום הראשון ב-Google מקבל 42% של הקליקים, מקום 2 מקבל 12% מהחיפושים, והמספר 10 מקבל 3%. זו הסיבה שאתה רוצה להיות בעמדה הראשונה.

כדי לבדוק קליקים לחודש אני בדרך כלל משתמש בכל מילות המפתח של Google. אני בדרך כלל מחפש מילות מפתח אשר חופשו לפחות 2000 פעמים בחודש (פחות מזה זה פשוט בזבוז של הזמן שלי).

אחרי שאני מוצא מילה שאני רוצה, אני משתמש בתוכנת market samorai כדי לבדוק אם אני יכול לסחוט את המילה הזו לתוך הדף הראשון.

להרוויח כסף באמצעות מילות חיפוש בפוסט שלנו.

לאחר שבחרתי במיקוד לפי מילות מפתח שלי, שני השלבים הבאים בנוסחת סודות התנועה שלי נועדו לוודא כי בפוסט אשר אני הולך לכתוב תופיע מילת המפתח בכמות גבוהה ככל האפשר בחיפוש של Google. עם זאת חשוב לדעת לא להגזים עם מילות החיפוש וגם לדעת להשתמש בכתיבה עפ"י מספר תנאים המועדפים על מנועי החיפוש של גוגל. מומלץ לקבל כמה שיותר לינקים נכנסים עם מילת החיפוש ישירות לבלוג שלך.

ככל שהפוסט שלי יהיה מדורג גבוה יותר למילת מפתח ספציפית זו, ככה כמות המבקרים שאקבל אל הבלוג שלי תגדל ונוכל להרוויח כסף על התנועה.

רמז: אם אתה ממשיך עם שיטה זו כל יום, כל פוסט שאתה כותב יבטיח תוספת לתנועה בבלוג שלך לאורך זמן.

רק לאחרונה מצאתי פוסט נהדר המסכם את כל העניין של האופטימיזציה:

SEO Checklist For Blog Posts פשוט עבוד בדיוק על פי הכללים המתוארים בפוסט של סנדי ואתה תהיה בסדר.

להרוויח כסף דרך התנועה באתר

כיסינו את כל ההיבטים הקשורים להפקת התנועה בבלוג שלנו. מן האופן שבו אנחנו בוחרים את מילות המפתח הממוקדות שלנו, את האופן שבו אנו כותבים את הפוסטים ואת הדרך שבה אנו יוצרים קישורים נכנסים אליהם. אין שום סיבה שאם תעשה את הצעדים האלו לא תצליח, למען האמת אם תעשה זאת נכון תוכל להרוויח כסף דרך התנועה שתיצור בבלוג שלך.

במידה ותחליט לפעול בצורה עקבית תבטיח לעצמך שתקבל בין 10-15 מבקרים נוספים בבלוג שלך בכל פעם שאתה כותב פוסט.

להרוויח כסף בעזרת הגדלת התנועה לבלוג שלך