כמה עולים צמיגי מישלן?

מדי יום, מאות אנשים מבקרים בפנצ'ריה המקומית שלהם כדי לקנות צמיגים חדשים או סתם לבקר, למען האמת. אבל מה אם אתה יכול לעשות את זה מבלי לעזוב את המכונית שלך?

חברת מישלן פיתחה טכנולוגיה חדשה למטרה זו ומנהלת כעת את הניסוי עם מספר לקוחות. ה-Michelin MobilEye – שיכול לשמש כקיוסק בשירות עצמי או כמכשיר נייד – מיועד להתקנה וניטור קלים של צמיגי הרכב.

קצת רקע לחברת מישלן צמיגים

חברת צמיגי מישלן נוסדה על ידי אדואר מישלן בשנת 1889. הם היו החברה הראשונה שפיתחה וייצור צמיגים פניאומטיים. החברה הקימה את המטה שלה בקלרמון-פראן, צרפת וכיום היא חברה בת של ענקית הצמיגים מישלן.

צמיגים יקרים להחלפה וגם לצמיגים יש אורך חיים מוגבל ולכן חשוב להצליח לתחזק אותם.

צמיגים הם אחד הטיפולים החשובים והפחות מוערכים. הם ממלאים תפקיד גדול בשמירה על המכונית שלך על הכביש, אבל הם גם קלים יחסית לתחזוקה – עם קצת ידע כיצד הם עובדים מתחת למכסה המנוע.

כשיש לך תקציב לצמיגים או שאין לך בעיה עם הנוכחיים שלך, אין צורך לדאוג לגבי צמיגים – אבל כשהם משתבשים, זה משהו שדורש התייחסות מיידית.

מישלן היא אחת מיצרניות הצמיגים והחישוקים הגדולות בעולם

למרות שהם קיימים כבר הרבה זמן, אנשים רבים עדיין לא יודעים הרבה על החברה וההיסטוריה שלה.

צמיגי מישלן תמיד היו מובילים באיכות המוצר ובחדשנות, מה שהפך אותם לאחד מצמיגי הרכב הפופולריים ביותר כיום. מישלין מייצרת גם מכוניות מירוץ בעלות ביצועים גבוהים המשמשות קבוצות כמו פרארי ופורשה.

למרות שמישלן קיימת כבר זמן רב, הם החלו לייצר צמיגים משלהם רק בשנת 1892. הם החלו לייצר חישוקים משלהם בשנת 1901.

מישלן הוא אחד המותגים המפורסמים ביותר בתעשיית הרכב. הם ידועים בצמיגים שלהם המיוצרים בשיטה הנקראת בנייה רדיאלית. זה עוזר להם לספק את הביצועים המקסימליים האפשריים בעלות המקסימלית האפשרית.

בניית צמיגי מישלן היא תהליך שונה לחלוטין מזה של צמיגים קונבנציונליים, בעלי תבנית דריכה הנמשכת בצורה רדיאלית החוצה ממרכז הגלגל כמו חישורים על גלגל.

מישלן התמקדה בייצור צמיגים בעלי ביצועים גבוהים מאז 1898, כאשר מייסדה אדואר מישלן החל להתנסות בעיצובים ליצירת פתרונות גומי עמידים וזולים לטווח ארוך עבור חישוקי מתכת – שהיו בשימוש רב לתחבורה בתקופה זו – ו בסופו של דבר ייצר את אב הטיפוס המוצלח הראשון שלו בצמיגים בשנת 1900.

הרבה אנשים לא מודעים לכך שישנם שירותים רבים שהם יכולים לשלם עבורם כדי לטפל בצמיגי הרכב שלהם.

כדאי לשקול להיעזר

בחברה מקצועית לתחזוקת צמיגי הרכב שלנו, כי זה יעזור לנו לחסוך זמן, כסף ומאמץ.

טיפול בצמיגים ובחישוקים הוא היבט הכרחי בתחזוקת רכב, אך לעיתים קרובות מתעלמים ממנו בשל אופיו המייגע. למרות שהם אולי לא החלק המרגש ביותר במכונית שלך, צמיגים וחישוקים הם מרכיב מכריע בביצועי הרכב שלך.

הסוג הנפוץ ביותר של טיפול בצמיגים הוא שימוש במים או בלחץ אוויר כדי לשחרר את הצמיג מחוסר ניפוח או ניפוח יתר. שיטה נוספת בה משתמשים חלק מהמכוניות היא השימוש בהתאמה למהירות. מכונית עם טיפול זה יווסת אוטומטית את לחץ האוויר בצמיגים על סמך המהירות שלהם, אבל השירות הזה מגיע עם תג מחיר מצורף.

לטיפול בצמיגים יתרונות חשובים רבים כמו שמירה על קילומטראז' גז טוב יותר ומניעת תאונות מסוכנות
כמה עולים צמיגי מישלן?

אחד הטיפולים החשובים

והפחות מוערכים הוא תחזוקה של צמיגים וחישוקים לרכב. עם צמיגים וחישוקים משומשים, אנו מציעים שירות לאנשים שלא רוצים להקדיש זמן להכניס חדשים או סתם למכור אותם.

צמיגים וגלגלים הם לא דבר קל לתחזוקה. למעשה, הם דורשים הרבה עבודה. יש לנו מכונות מיוחדות שדואגות שהטיפול יתבצע בצורה מושלמת בכל פעם, אבל זה לא אומר שזה תמיד כיף.

למרות החשיבות והקושי של עבודה זו, רוב האנשים רואים רק את הצמיג עצמו. הם לא רואים את הטיפול שהם צריכים לתת לצמיגי המכונית והחישוקים שלהם.

אחד הטיפולים החשובים והפחות מוערכים הוא תחזוקה של צמיגים וחישוקים לרכב. הסיבה לכך היא שזו עבודה הדורשת ידע מיוחד כמו יישור, איזון ולחץ אוויר בצמיגים. האדם הממוצע לא יודע איך לעשות אף אחד מהדברים האלה, ולכן הוא משלם לאנשי מקצוע שיעשו זאת עבורו. עם זאת, לא מדובר רק בכסף; יש גם יתרונות אחרים.

מכיוון שמכוניות זקוקות לתחזוקה

שוטפת שאינה דורשת ידע מיוחד כמו איזון ויישור – ניתן לעשות זאת בעצמכם עם מעט זהירות ומאמץ – תחסכו כסף בטווח הארוך. מכוניות דורשות צמיגים כל
אם אינכם מתחזקים את הצמיגים והחישוקים של המכונית שלכם כראוי, זה עלול להיות לא בטוח עבורכם ועבור כל הסובבים אתכם. אם המכונית שלך מתקשה לאזן את המשקל על הצמיגים, הדבר עלול להוביל לאירוע מסוכן מאוד.

בכל הנוגע לתחזוקת הצמיגים והחישוקים של הרכב שלך, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלות התחזוקה. ישנם סוגים מסוימים של דפוסי דריכה שמשפיעים על כמה תרצו להוציא על תחזוקת צמיגים. לדוגמה, אם לרכב שלך יש חריצים עמוקים במסלולי הצמיגים, הדבר עלול לגרום להצטברות חום רבה יותר מאשר דפוסי דריכה אחרים מכיוון שהחריצים הופכים לכיסי לאיסוף אוויר.

הגורם החשוב ביותר בקביעה כמה אתה מוציא על תחזוקת צמיגים הוא התדירות שבה אתה נוהג. כמות הדלק הנשרפת גם משחקת תפקיד כיצד

כולנו יודעים צמיגי מישלן והחישוק הממוצעים לרכב עולים בין 400 ש”ח ל 1200 ש”ח , אבל מה לגבי תחזוקה ארוכת טווח שלהם? זהו אחד הטיפולים החשובים והפחות מוערכים שאתה צריך לעשות.

יש לסובב את הצמיגים והחישוקים באופן קבוע כדי למנוע בלאי, סדקים והידרדרות. גם צמיגים וחישוקים אלה צריכים להיות מוחלפים מעת לעת אם הם בלתי תקינים.