כל המידע על חיפוי זכוכית

אני מקווה שמאמר זה והשוואות בהמשך יכולים לעזור לך לבחור את חיפוי זכוכית הטוב ביותר ולתרום לאהבת מראה ייחודי בביתך.

למה צריך חיפוי זכוכית?

האטרקטיביות של זכוכית למטבחים ניתן לייחס לפנייה שלה לעין האנושית. אתרי שיפוץ בית כמו פינטרסט מקלים על המבקרים להרים משיכה זו לזכוכית. עם ארונות שמשלבים לעתים קרובות חזיתות זכוכית ודלתות זכוכית. אין זה פלא שאנשים מקשרים בין זכוכית למטבחים. ניגודיות ושקיפות הם שני דברים אחרים שהופכים את חיפוי הזכוכית למושך מטבחים. לדוגמא, תקרת עץ חשופה במטבח היא דוגמה מצוינת לכך. זכוכית נוטה לספק תחושה של פתיחות על ידי התבלטות מאלמנטים אחרים של העיצוב ומאפשרת לעין לשוטט. ניגודיות בין אור לחושך היא דבר נוסף שחיפוי זכוכית הוא טוב במיוחד להוסיף למטבח שלך. מטבח עם ארונות כהים יותר בתחתית עוזר להפוך את שאר המטבח למואר ועליז. משטחי המטבח מהווים חלק גדול מעיצובו. כך שחיפוי הזכוכית יכול לשפר את העיצוב בדרכים רבות. כמה חיפויי זכוכית חדשים יותר מאפשרים התאמה אישית עוד יותר.

לדוגמא, ניתן להשתמש בטכנולוגיית מ.אי.גי ולהוספת צבע נוסף לחיפויי הזכוכית שהיו בעבר מוצקים. באופן כללי, עם זאת. אין הרבה אפשרויות זמינות עבור אנשים שרוצים להתאים את חיפוי הזכוכית שלהם לארונות שלהם – אבל זה לא אומר שאתה לא יכול למצוא ארונות זכוכית נהדרים בחנות לשיפור הבית המקומית שלך. מספק אפשרות נהדרת עבור פריסות מטבח שרוצות להפריד בין מטבח לסלון. זה נותן לך אפשרות לשלב זכוכית בארונות, בדלתות ובמגן האחורי שלך.

אחת הדוגמאות לכך היא עיצוב מטבחים מפוצלים. בדוגמה שלהלן, המטבח ממוקם בצד אחד של לופט. בקיר השמאלי יש ארון מטבח. המרוחק כ- 8 מטרים מקיר עם דלתות זכוכית ומשטח עבודה. קיר הזכוכית נמצא במרחק של כ -9 מטרים מהמטבח ומופרד על ידי משטח צף ברוחב 7 מטר.

התמקדו בחלל כשמדובר בחיפוי זכוכית

במקום לחשוב במונחים של צילומים מרובעים. כדאי לחשוב על חללים ואיזה שטח אתה רוצה להקדיש למטבח שלך. לדוגמא, אם אתם גרים בדירת סטודיו ורוצים חלל מטבח לא גדול מדי. לכו עם עיצוב מזכוכית. מצד שני, אם יש לכם מקום למטבח מלא, חיפוי זכוכית הוא דרך נהדרת להשיג את המראה הזה.

חיפוי זכוכית יכול גם להוסיף אסתטיקה ייחודית למטבח שלכם, אז חשבו על דרכים בהן תוכלו לשלב אותו בארונות ובמכשירים. לדוגמה, אתה יכול ליצור ספינות מגירה עם הזכוכית כקרקעית ולפתוח את הארונות שלך כדי להעניק להם מראה מוגמר יותר. אתה יכול גם לשקף את חזית חיפוי הזכוכית שלך מאחורי הארונות שלך כדי להוסיף מראה הרבה יותר נקי.

חיפוי זכוכית

צדדיות

חיפוי זכוכית אינו מיועד רק לאיי המטבח, אלא לכל משטח שטוח במטבח שלכם. להלן כמה מהמקומות הפופולריים ביותר לחיפוי זכוכית:

מונים, כישורים, זִגוּג, ניתן להשתמש בלוחות זכוכית גם ליצירת ארונות אחסון או אפילו ארון נפרד.

לפעמים הזיגוג ממוקם על צדה האחורי של הזכוכית, מה שעוזר להפוך את המוצר למראה אטרקטיבי יותר כאשר הוא נמצא בחלק האחורי של היחידה.

חיפוי שיש

למידע נוסף על האופן שבו תוכלו להוסיף חיפוי זכוכית למטבח שלכם. בדקו כמה מהפתרונות הקיימים בשוק כיום. לדוגמא, דנו במקרה להתקנת לוח זכוכית מלא כמתחת למטבח. אתה יכול גם לראות כיצד חיפוי זכוכית שקוף יכול להשתלב בארונות הקיימים שלך. אתה יכול גם לבדוק את הדף הבא לקבלת כמה טיפים כיצד לגרום למטבח שלך להרגיש כמו יצירת אמנות.

משטחי מטבח

לפני שמתחילים בתהליך עיצוב כלשהו, ​​עליכם להעיף מבט במטבח שלכם כדי לראות היכן תוכלו לבצע שיפורים. זה נותן לך מקום טוב להתחיל בתכנון מטבח. בכל הנוגע לבחירת backsplash למטבח, ישנם סגנונות רבים ושונים שתוכלו לשקול. זכוכית הפכה לאופציה פופולרית מכיוון שהיא גם מושכת וגם מעשית ביותר.

התזות גב מזכוכית נראות אטרקטיביות מכיוון שהן מוסיפות עניין חזותי נוסף מבלי לפגוע בארונות. במקום קצה גלוי למשטח השיש. אתה יכול לקבל את ה- backsplash כקצה הגלוי.

גב גב זכוכית יכול להיות גם אפשרות מעשית מכיוון שהם מאפשרים גישה טובה יותר למכשירי החשמל ולכלי הבישול שלך. אם יש לך אי או חצי אי. אתה יכול להניח את הכיור או הכיריים שלך על המשטח האחורי, מה שהופך את המטבח להרבה יותר פונקציונלי.

הצד של זכוכית אחורית פחות נראה, מה שאומר שאתה יכול לראות את כל השאר במטבח שלך שבדרך כלל אינך יכול. במילים אחרות, אתה יכול לקבל את כל האחרים.

אתם מוזמנים להיכנס לדף הבית שלנו ולמצוא עוד מגוון רחב של כתובת מעניינות!