מהי הרמת סינוס פתוחה סגורה

מהי הרמת סינוס קצת הסבר על נושא הסינוס בפה, ( (Sinus Lift) נחשבת להליך כירוגי אשר במסגרתו רופא מומחה מעבה את העצם בחלק האחורי של הלסת העליונה במטרה לבצע שתל דנטלי. אותו שתל דנטלי המבוצע על ידי מומחה נחשב לאחת התהפוכות הגדולות והמשמעותיות ביותר בתחום רפואת השיניים ומאפשר למטופלים רבים ליהנות מחיוך נפלא.

הסיבה לביצוע הרמת סינוס מה השיקולים

במקרים בהם האזור בעצם הלסת בה מעונינים להכניס את השתל הדנטלי אינו מספיק התוצאה עשויה להיות חוסר אחיזה לשתל לאורך זמן רב. במקרה הזה, הרופא מבצע הגבהה מלאכותית של העצם המכונה הרמת סינוס.

סיבות לאובדן שיניים

ישנן סיבות שונות לאובדן שיניים

מחלה: אובדן שיניים עשוי להיגרם כתוצאה ממחלה אשר התוצאה שלה היא איבוד של השיניים.

בעיה מולדת: נוסף על כך, אובדן שיניים יכול להיגרם כתוצאה מבעיה מולדת.

אובדן שיניים עשוי להוביל למצב של דילדול העצם כתוצאה מהליך של ספיגת עצם. נדגיש כי ככל שעובר הזמן ואובדן השיניים ממושך יותר, הרי יהיה צורך בביצוע הרמת סינוס.

מהי הרמת סינוס פתוחה סגורה

מהי הרמת סינוס חשיבות ניסיון מקצועי

במסגרת הרמת סינוס חשוב ביותר לבחור את הצוות הרפואי המתקדם ביותר, זאת בשל העובדה כי מדובר בהליך כירוגי מתקדם אשר יש לבצעו בצורה מקצועית. לצורך ההצלחה של ההליך, יש חשיבות רבה לעשות שימוש בציוד רפואי מתקדם.

אילו סוגים של הרמת סינוס קיימים

ניתן להבחין בין מספר טכניקות של הרמת סינוס:

הרמת סינוס פתוחה: הרמת סינוס פתוחה מתבצעת במקרה בו קיים מחסור בעצם. במקרה של הרמת סינוס פתוחה, מבצעים פתיחה של חלון דרך חלל הפה. בשלב הבא ממלאים בחלל הפה בתחליף של עצם .

הרמת סינוס סגורה: הרמת סינוס מסוג זה ניתן לבצע כאשר המחסור בעצם לא גדול במיוחד.. בהשוואה להרמת סינוס פתוחה, מדובר בהליך פחות פולשני אשר מתבצע דרך עצם הלסת. הרופא מבצע פתח קטן דרך הלסת ודרכו ניתן לדחוס את תחליף העצם.

מהי הרמת סינוס איך תבחרו מומחה בתחום

בשנים האחרונות ניתן לראות התפתחות רבה בתחום רפואת השיניים ולכן יש לבחור בקפידה מומחה בתחום אשר יבצע את ההליך. במסגרת הבחירה במומחה, חשוב ביותר להקפיד על מספר פרמטרים:

ניסיון: יש לבחור מומחה מנוסה בתחום אשר בהתאם לניסיון שלו יחליט האם יש צורך בביצוע הרמת סינוס פתוחה או סגורה.

מקצועיות: נוסף על זאת, חשוב ביותר לבחור מומחה בתחום אשר נחשב למקצוען אמיתי ובוחר לבצע את ההליך תוך הקפדה על השלבים השונים החל מלקיחת היסטוריה רפואית של המטפל ועד בחירה בטכניקה מתקדמת לביצוע ההליך.

אמינות: יש לבחור מומחה אשר לא יהסס לשתף אתכם במידע ואף יעדכן אתכם בכל הנעשה בכל רגע נתון. מדובר בהליך כירוגי וככזה חשוב ביותר להיות מעודכנים בנעשה.

בטחון: חשוב ביותר לבחור במומחה אשר אתם מרגישים שניתן לסמוך עליו ואתם מרגישים בנוכחותו תחושת בטחון.